I'm baack

Okeej. Så det var ett tag sedan. 
Det har varit väldigt mycket strul med min dator, men jag hoppas verkligen att den kommer att fungera nu.
Men jag kan ju också säga att jag inte direkt har haft någon blogglust, eller tid. 
Men nu är jag galet sugen på att blogga och eftersom att det är sommarlov nu så kommer jag nog ha mer tid på kvällarna att blogga i alla fall!
 
But anyways, det har hänt lite saker nu den senaste tiden. Jag har tex varit i stockholm, kollat på the fooo, snackat med Omar ( i The Fooo), Haft påsklov, varit i turkiet, fått sommarlov osv. Kommer berätta om turkiet och stockholm mm i andra inlägg!
 
Men jag ska ta och sova nu! Cya ♥
 

1684227.jpg




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback