Produkter!

Hejsan, tänkte visa lite vad jag använder för saker när jag duschar. ♥
 
Först så tar jag Ricinolja och maserar in i hårbotten på torrt hår. Och så låter jag det vara i håret i minst 30 minuter. Ricinolja gör så att håret mår bättre, och så växer det snabbare.
 
Sen tar jag detta shampoot från aloe vera , och shampoonerar in ordentligt i håret och hårbotten. Jag tycker verkligen om detta shampoot!
 
Sedan tar jag denna hårinpackningen från TRESemme och låter vara i håret ett tag 10-30 minuter. Som "lagar" håret, och gör det lenare och glansigare.
 
Och så tar jag bara en tvål eller vad det heter.
 
Och sen body butter från The body shop. Brukar också ibland ta min Scrub från the bodyshop också.
 
Och så tar jag en hårolja på hårtopparna! Som gör hårtopparna finare. 
 
 
 
 
 
 
 


Haha tack! Ja det blir förmodligen den :D

2014-03-03 // 19:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback