Göteborg!

Helloo! 
Idag så har jag varit i Göteborg! Först så dansade jag ju som vanligt och sedan så tog jag och Amanda ett tåg in till Göteborg eftersom att min lilla kusin som bor där fyllde 1 år! 
Och eftersom att jag och Amanda hade dans så hade redan mina föräldrar åkt så vi tog tåget dit. (Amanda är min kusin) Och så fick vi ta spårvagn sedan upp dit som dom bodde, och så skulle vi typ hitta deras hyreshus bland alla andra och allt såg ju typ likadant ut!
Men det slutade med att vi kom 2 timmar försent!
Men sen så drog vi ner till stan, och verkligen stressade runt på nordstan för vi hade bara en timme på oss!
 
Köpte även en sak, som det inte alls var tänkt att jag skulle köpa.. Skulle handla för mina pressentkort men så blev det inte! Visar det i nästa inlägg! ♥
Hahahha sjukt ful bild! Menmen..
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback