GODNATT!

GODNATT! 
Åh, är så trött och behöver verkligen sova nu! 
Har ju åkt till pappa idag, och det är sååå jobbigt för först när jag kommer hem från skolan så är det bara och packa en MASSA saker (!!). Det blir ju så mycket saker och ta med sig!  Och sen när jag kommer hem till pappa ska jag ju packa upp alla dom där sakerna. Och då blir man trött! 
Men jag har ju inte bara packat idag, men bara nästan.
Nej men när jag kom hem från skolan så chillade jag lite med Anton och Casper, och så åt vi Semlor. (DE ÄR JU SEMLEDAGEN, HOPPAS NI ÄTIT ER FETA AV SEMLOR)
Och så gjorde jag några matteuppgifter som jag inte fattde i skolan. Känner att jag måste satsa lite mer på skolan, känns som att jag blir dåligare & dåligare.. ha ha. 
 
Nej men nu ligger jag i sängen i ett stökigt rum ska sova! ♥
Så Gooodnatt! ♥
 
Fula som stryk, haha! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback