20 years old!

Heeej! 
Just nu så ligger jag i min säng, har nyss kommit hem från dansen , och sedan kört ett träningspass, kan ju säga att det behövdes efter gårdagen! 
Justin fyllde ju 20 igår (!!!!!), så jag och några kompisar firade det.
Så vi gjorde tårta och sjöng för han, och dansade och åt godis. Och sen åkte jag, Wilma, Amandha, Fille, och Madde buss in till donken och mötte Liana där, och så satt vi där i typ 2 timmar och jag hade ju med Justin dockan, så vi fick lite blickar på oss.. 
Men det var faktiskt roligt, men man kanske åt liiite för mycket godis!
 
Men ska nog ta det lite lungt nu, och sedan gå på en lååång promenad med min lilla milla! 
Slänger in lite bilder från gårdagen ;) ♥
 
Biebs 20!
Vampyrtänder, ha ha!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback