Today

Hellooo! 
Idag så var jag vid panka med dom bästa! Panka är alltså en sjö som finns här, men den är väldigt liten och kall! 
Men vi chillade, pratade, badade och spelade volleyboll där. Och sedan gick vi till en pizzeria och käkade pommes. 
Och så gick vi i lite affärer innan mamma kom, och då åkte vi till Skövde för att jag behövde i panik köpa en Blommkrans, en tröja och en concealer. Men hittade inget, så får dra in till stan imorgon.. 
Men vi var i alla fall också och kollade på en fotbollsmatch som min storebror spelade efter det. Dom van med 8-1! 
Dom är riktigt duktiga, vinner nästan alltid känns det som! 

Och nu så har jag städat lite i mitt rum eftersom att vi får maaaassor av gäster som kommer hit  imorgon eftersom att dom ska vara här på midsommar och dom har ganska lång väg att köra hit.

Men vi hörs ❤️






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback