Sommarlov

Såååå, nu är det äntligen, äntligen, äntligen sommarlov. Hur efterlängtat har inte detta varit?
Vi fick i alla fall sommarlov i torsdags och det blev en toppenstart på sommarlover med massor av kompisar. 
Jag har haft fullt upp på sommarlovet hittils kan man säga, men det lugnar nog ner sig lite nästa vecka.
Jag har varit med kompisar varje dag och vi har badat, och haft myskvällar och käkat pizza.
 
Jag har också resten av veckan fullbokad.
Idag så blir det at vara med en kompis och hjälpa till i kiosken vid fotbollen, och sen ska jag o massa kompisar bada på onsdag, och på torsdag blir det att göra iordning inför midssomar. Och sedan så är det ju midssommar på fredag! Och jag är sååå taggad! Det kommer massor av folk och det kommer bli hur kul som helst!
 
 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback