Midsommar!

Hejsan! 
 
I torsdags kväll så kom dom flesta gästerna som skulle fira midsommar här. Så vi tonåringar snackade och spelade fotboll hela kvällen, eller inte alla då, för det fanns ju dom som bara satt i sitt tält med mobilen, sociala & roliga, verkligen. 
 
Men på morgonen på midsommarafton så stack jag och Sandra ut och plockade blommor till våra kransar, och så gjorde vi kransarna. Men dom blev riktigt fula, så vi använde dom inte. 
Men runt 12 så kom resten av gästerna som skulle komma och vi åt gooooood mat. Ååh, så så så gott! 
Efter maten så åkte alla på en balvagn ner till ett ställe där man firar midsommar. 
 
Och sen när vi kom hem så gjorde vi en egen femkamp, vilket slutade med vattenkrig...
Vi hoppade också på studdsmattan med sovsäckar och sjöng till musiken och så har vi tagit massor med bilder (som kommer att komma upp senare eftersom att jag inte kan hitta min kamerasladd..).
 
Men på kvällen så var det paaarrrrrtttyyyy!
Jag, Sandra & Amanda fick igång draget på dansgolvet. Vi dansade sååå mycket, hela kvällen! Vi försökte även att få ut killarna och dom osociala på dansgolvet, vilket inte gick så bra! Men dom var med och dansade i kanske en halv låt ;)
Asså man behöver verkligen inte alkohol för att ha kul, för vi hade minst lika kul som dom vuxna! Vi lärde oss danser och dansade till låtarna och försökte lära dom vuxna, vilket inte gick så bra...
 
Men jag kan verkligen säga att det var en lyckad dag. Verkligen. Och det kommer att bli minst lika kul nästa år! 
 
 
 
 
 
 
Finaste Sandra fixade mitt hår, sååå snyggt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback