5/4-14, The fooo, Stockholm.

Heeejsan! Det har ju hänt lite saker när jag har varit borta så jag tänker börja att berätta om The fooo konserten & Stockholm! 
 
Den 5/4 tog jag, Maja, Felicia, Wilma & Mamma tåget till stockholm för att få se 4/5 av mina största idoler. 
 
Vi kom till anexet ca 11.45. Och det första vi gjorde var att leta efter den rätta kön, och efter många om och men så hittade vi den rätta kön. Och sedan så satt vi alltså i kön och fröööös. Insläppet var ju inte förns 6. 
Men det var ju lite tråkigt att bara sitta där i kön och vi var ju fyra stycken så vi gick runt på globen området två åt gången.
Och gues what! När jag och Maja var i shoppingcentret som finns vid globen så såg vi ingen annan är Clara Henry! Så vi gick efter henne en bra bit och sedan gick vi fram till henne och fick ta bild! 
Om ni har sett "Häng med Clara Henry" (eller vad det nu heter) så var hon där och kollade på The Fooo och hängde med dom. Så antingen så kramade jag Clara innan hon hade kramat dom i The Fooo, eller efter? (haha)
 
Världens fulaste bild på mig, jag vet. Men jag bjuder på den! Jag vet liksom inte hur jag ska stå och göra när jag tar bild med kända folk. Jag blir så stel och vet inte vad jag ska göra!
 

Men vi köpte i alla fall lite filtar och så satt vi i kön och myste i kylan i resten av dagen. Men dom dom hade lite underhållning eller vad man ska säga utanför. Och då så slängde dom ut några tröjor som man kunde fånga och så sjöng man osv. Men vi hade ju ståplatser så vi kunde inte vara med.
Men när vi hade varit på toa så gick vi förbi där, och då ställde jag och Wilma oss där bland folkmassan i bara någon minut och då så skulle dom slänga ut en tröja, just då.
Jag vet inte riktigt vad som hände eftersom att jag alltid har sån otur, men jag lyckades i alla fall fånga denna tröjan. Förstår ni att jag blev glad. Kanske lite överdrivet glad för jag seriöst hoppade och skrek..
 
Men sedan så var insläppet 18.25 och vi fick ganska bra platser, vi kom väldigt långt fram ändå. efter någon timme så började en tjej som hette Nathalie sjönga och runt åtta kom Isac ellieot ut och sjöng! Han är så söt!
Och runt 20.30 så kom äntligen våra killar ut, The fooo. 
Dom var så galet bra. Den första låten var Freestyler.
Jag kan ju säga att jag är så stolt. Så stolt. Så stolt. Mina små killar (som är äldre än mig) hade en egen konsert. Där dom för ett år sedan var förband till Justin Bieber och sa "En dag ska vi stå här och ha ett eget förband". Och man kan ju säga att dom lyckades! Bara ett år senare. (!!!)
 
Men det var väll slut runt 10 och vi åkte till vårat hotell för att sova.
Och nästa dag så väntade det shopping!
 När vi sitter och försöker att hålla värmen i kön!
 
The fooos manager!
 
 
 Sääääämst bilder, jag vet. Men filmade mest!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback