What's your number?

Haalloooo, har ni haft en mysig fredagkväll? 
Jag har i alla fall en kompis här, som ska sova över.. Och hon somna i mitten av filmen som nyss tog slut! Så nu sitter jag här helt själv i mörkret.
Vi kollade på filmen "What's your number" vilket var en ganska bra film! Det handlar om en tjej som försöker hitta den rätta, och hon måste ta någon av alla 20 som hon har dejtat. Så hon försöker få tag på dom osv.. Sämst på att förklara, så här är en trailer. Ger den 7/10! ♥
 
Men jag och Amandha lagade tacos förut, och sedan så stack vi till dagiset och så satt vi i en sån där stor gunga med en filt och cheeseballs och bara snackade, vilket var väldigt mysigt. ♥
Men ne, nu ska jag göra i ordning mig för natten och sedan kolla lite på youtube, godnatt♥
 


» Maja

Tycker den är söt den filmen!

2014-03-02 // 12:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback