Vad vill jag göra när jag blir stor?

Det är faktiskt en sak som jag har tänkt på, liksom vad kommer jag att göra om 6 år? Alltså när jag är 19- 20 år.
Man vet ju aldrig!
Men i mina drömmar så är jag antingen i en lägenhet i Stockholm med någon eller några kompisar, och är typ makeup artist, stylist eller skådespelerska. Och har moooneey!
Men den största drömmen är ju att bo i typ Los angeles eller nått sånt...! Åh, tänk vad skönt med varmt året runt! I Los angeles så är det typ 8 månader som det bara är hög temperatur & sol och 4 månader lite regnigt och så, typ som svensk sommar! Och tänk typ att vara stylist till en känd person, det är verkligen en stor dröm att vara det! 
Jag kanske har ganska "höga" krav på mina jobb och sånt, men alltså man lever bara en gång, då ska man väll ändå jobba & kämpa som fasen för att försöka att bli det man verkligen vill bli!?
Jag vill absolut inte bli typ någon som jobbar på ett bibilotek, skola, matäffär eller något sånt. För jag tycker inte att det verkar så roligt och det är inget som jag vill göra, men alla tycker ju olika? Och någras drömjobb är kanske att bli Lärare eller jobba på bibliotek osv.. Och då är det ju deras drömjobb, alla vill ju olika saker och det är ju bra! :)♥
 
 
Los angeles
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback