Torsdag?

Nu ligger jag här redan nerbäddad i min säng och har iiinnngeet att göra! Hade tänkt att titta på rawenswood men det var visst uppehåll! Rekomenderar verkligen att kolla på Ravenswood. Jag är sämst på att förklara vad en serie/film handlar om så hittade detta från någon fanblogg om Ravenswood:
 
Ravenswood handlar om en stad, inte långt från Rosewood som har lidit under en dödlig förbannelse i generationer. Fem främlingar finner sig plötsligt anslutna med denna dödliga förbannelse och behöver gräva i stadens mystiska och fruktansvärda historia innan det är för sent för var och en av dem. 
Kanske inte var den bästa förklaringen, men klicka HÄR om ni vill se en trailer på den. Jag kan ju i alla fall säga att den är lite smått läskig, har lite att göra med "livet efter döden", alltså spöken och sånt som är fast på kyrkogården. Kan ju säga att jag måste krama en kudde och ha lampan tänd när jag ser på det, haha!
 
Idag så åkte jag hem till mamma bara över dagen, och så kom Liana lite senare, så vi kollade lite på Youtube, och sen så körde vi en challenge, minns inte vad den heter men man ska i alla fall hålla upp lappar med kändisars namn i pannan och så ska den andra förklara vem det är osv.. men det är faktiskt riktigt kul!
Sen så dunkade vi musik och dansade lite (standard) och sen så åt vi goood mat, bakad potatis med räkor och grönsaker ♥
Kom att tänka på en sak, är det redan torsdag? Då är ju lovet liksom slut snart, men kul för er som har lov nästa vecka.. Men ska inte tänka så, har ju hela Fredag, Lördag och Söndag kvar! 
Men ni får ha det så bäst så hörs vi, puussiissaar! ♥
 
 


Ravenswood är verkligen bra!

Svar: Jaa!
Cornelia steise

2014-02-14 // 11:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback