Tooodaaayy!

Heej alla! 
Idag så började dagen med att gå upp vid halv 10 för att sedan åka och dansa klockan 11! Faktiskt ganska skönt att dansen är så tidigt i år, för då så har man ju liksom hela dagen kvar sen när man kommer hem ;) 
 
 
Men nu så sitter jag och kollar på hockey finalen, kollar ni också? 
Åh, Sverige MÅSTE vinna över Kanada, för vi Beliebers har gjort en deal att om Sverige vinner så kommer Justin till Sverige (Justin kommer ju från Kanada). Justin har dock inte sagt nått, men hans pappa såg det och sa att han skulle säga det till honom så man får ju bara hoppas. 
 
Var också och kollade på våran kattunge förut som vi ska få om några veckor, såå söt!
 
Och igår så klippte jag håret, typ 4 cm, uussch har jätte kort hår nu, så man kan ju bara välkommna mig till den korthåriga världen :( 
 
NEEEEJ NU GJORDE KANADA ETT TILL MÅL, NU ÄR DET KÖRT SVERIGE...! 
Men vid 4 så kommer det lite gäster för min lillebror fyller år i morgon så  då ska vi ha kalas. Men nu så ska jag kolla vidare på Hokeyn, byye! ♥
 
Sjukt dålig bild, men det är lilla kissen! 
 
 
 
 


» Maja

Låter som en riktigt bra dag! :)

2014-02-24 // 12:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback