Tisdag= Avklarad!

Sådär! Då var tisdag avklarad! Så skönt. Och imorgon så är det friluftsdag så då ska jag åka snowboard hela dagen! Så najs, bara att jag kommer nog ha ont i hela kroppen på torsdag för att: 1.Jag har bara åkt snowboard en gång denna säsongen. 2.Och förutom det så har jag inte åkt på 1 år. 3.Jag är ganska ny på att åka snowboard, har kankse bara åkt 10 gånger så jag ramlar GANSKA mycket! 
Aa, vi får la se hur det går! Efter att jag hade åkt sist så blev jag förkyld efteråt och hade ont i hela kroppen i 4 dagar... När jag är i backen och ser en som åker snowboard sådär bra så tänker jag "Ååh, sådär bra vill jag vara!" Liksom, varför kan jag inte åka sådär "Riktigt" och snyggt som alla andra gör? Sådär på sidan och bara swicha fram. Menmen det är la bara att träna!
Men nu så ska jag  ju bara vila lite efter skolan och sen så MÅSTE jag börja på min Engelska redovisning.. Puh.. Orkar verkligen inte! Men man måste ju. 
Och sedan efter det så kommer Liana och vi ska antagligen gå till fritidsgården en sväng. Och sen ikväll så ska Liana sova här, så det blir lite film och sånt, myyyss. 
Men nu så måste jag gå för att The fooo har ju family time snart, puuuss! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback