SPOORTLOOV!

Heeeeej alla fina!
Vet ni vad? Det är SPORTLOV nu! Herregud vad tiden går fort. Åh så jäkla gött o kunna sova tills man vaknar & gå o lägga sig när man vill! Meen, det jobbiga är att jag har ångest över en Engelska pressentation som ska rediovisas veckan efter lovet.. Menmen, ska inte tänka på det nu! 
 
Har alla haft en bra dag? Det har i alla fall jag, fast vart lite trött... Somnade typ bara på första lektionen.. *host host*.
Men har ni några planer för lovet? Jag vet inte riktigt än.. om jag ska följa med en kompis till kläppen eller om jag ska vara hemma och göra lite andra saker. Men jag får väll se. 
Aja ska nog dunka lite musik nu, så vi hörs, kramis! <3


Ja dom är superfina allihopa :) hihi!

Oj, är det redan sportlov? Värst vad tiden flyger iväg även när man inte längre går i skolan, haha!

Svar: Ja eller hur! Haha ;)
Cornelia steise

2014-02-07 // 16:46:27

Åh vad härlig med sportlov. Det har tyärr inte vi alls :(

Svar: Jaa, åh vad tråkigt!
Cornelia steise

2014-02-08 // 14:04:20

Skönt med lov. :)

Svar: Yes!
Cornelia steise

2014-02-08 // 18:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback