Söndag.

Hej alla! Har ni haft en bra söndag? Jag har i alla fall bara slappat. Myste lite med lillasyrran och kollade på spöket labban, haha. Och så gjorde jag mitt lilla vanliga söndags spa, hårinpackning, såndär skrubb, och ansiktsmask. Så att man är fräsh för en ny skolvecka. 
Jobbigt nog så är det dax att ställa väckarklockan på 7 igen då.. usch! Just saying, kul för er som har lov nästa vecka...!
Aja, men nu så sitter jag bara vid datorn och kollar runt på lite olika bloggar och lyssnar på när storebrorsan från rummet brevid har på hög musik och sjunger med sin fina mörka röst till "in your arms", haha, ska kanske söka till idol åt honom? Eller inte..
Men vi ses, puuss! ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback