Snabbis

Hejsan! 
Idag så fyllde ju min lillebror år så jag började dagen med att bli väckt klockan halv 7 (!!!) av mamma för att gå in och sjuna för honom och ge han frukost på sängen och så.
Sen så gick jag väll till skolan som vanligt, och Ogge i The fooo fyllde ju också år idag så stort grattis till honom med! :)
När jag kom hem så åt jag Melvin & Liana lite tårtrester från hans kalas. Och sen drog jag och Liana till Klara och hon fixade fina och våriga naglar på mig och Liana och så drog vi till fritidsgården och lite så.
Sen så åkte jag och familjen och Liana in till en kina resturang och åt mat, mmmm!
 
Men nu så är jag gaalet trött, och måste verkligen komma igång med att lästa, så ska faktiskt äta lite frukt och läsa bok nu! Och dricka TEE! 
Todays outfit! Förlåt, dålig bild! Ska försöka börja använda min systemkamera...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback