Sleepover, Träning, Ikea

Heej! 
Så igår så stack jag in till Amanda och så gick vi till stan och jag köpte lite saker till mitt rum. Och sen så sovde vi över. Och såå ringde klockan vid 8 på morgonen idag..puuh. Så vi stack ut och sprang, eller vi körde såhär att vi gick snabbt några meter, och sen joggade vi, och sen sprang vi snabbt, och så höll vi på så. Och vi var la ute en halvtimma och sen körde vi ett träningspass! Bra start på dagen ;) 
 
Men nu så är jag påväg till Ikea med mamma och två till, så ska köpa lite saker till mitt rum och så!
Men nu är jag snart framme, så måste lägga ner datorn nu, kraam! ♥
 
 
 
 


Tackar :D tyckte också att det blev ganska fint, hade lite bildbrist.. blått var ingen lätt färg. ;)

2014-02-11 // 16:57:50

fina :D

Svar: Tack så mycket ;)
Cornelia steise

2014-02-11 // 22:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback