Så sjukt tråkigt att det finns såna människor!

Hej! Jag har bara tänkt på en sak, liksom varför är alla människor så dumma mot varandra? Alltså jag menar, varför är bara inte alla snälla mot varandra!? Det finns så sjukt många som blir mobbade i skolan, alltså jag förstår inte, varför ska man trycka ner andra personer för att dom t.ex inte har finakläder, om man har samma kläder varje dag eller om man är lite större än andra eller till och med om man är smal som en pinne, eller helt enkelt bara att folk kanske är avundsjuka på dig. Alltså det är så sjuukt onödigt! Jag menar att man kan göra så att folk blir så sårade. Det finns barn som inte vill gå till skolan för att dom är rädda, rädda för att vara i skolan, rädda för att bli kallad fula saker. Detta är så sjukt, att inte våga gå till skolan för att det finns IDIOTER som inte har något annat för sig än att säga fula saker om folk. Att bli kallad så grova ord, så att man gråter sig till sömns varje natt. Alltså ALLA människor är lika mycket värda och varför ska då bara just några bli mobbade, liksom vad har dom gjort för något fel? 
Det är oftast så att dom som mobbar inte har det lätt hemma eller inte mår bra, det är dom som mobbar som är dåliga, inte den som blir mobbad. Jag har faktiskt inte sett att det är folk som blir mobbade på min skola, så det är ju bra! Men om jag skulle se någon mobba någon någon gång, alltså jag skulle f*n gå fram till den och gett den en bitchslap.
Usch usch, men jag var bara tvungen att skriva av mig lite, för detta är så sjukt! Man blir så sjukt ledsen och arg när man hör att det är någon som har tagit självmort bara för att NÅGRA ÄCKEL har mobbat den..! 
Aja, men jag hoppas verkligen att detta stoppas, ingen ska behöva lida för att andra människor inte har något liv! 
Men ska sova nu, Godnatt!

url.jpg



The very next time I read a blog, Hopefully it doesn't fail me as much as this one.
After all, I know it was my choice to read, nonetheless I truly thought
you would have something interesting to say. All I hear is a bunch of moaning about something that
you could fix if you weren't too busy seeking attention.

2022-11-10 // 17:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback