Om jag kunde göra vad jag ville för en dag?

Ja om jag då kunde göra vaaad jag ville för en dag, alltså då att jag kunde göra vad som helst utan att det kostar massor av pengar osv.
Då skulle jag heelt klart ha åkt till Los angeles och vara med Justin en hel dag. Tänk hur underbart? Att liksom hitta på något med honom! Typ åka runt i hans coola bil och åka till hans studio och träffa hans crew och ta massor av bilder och åka ut och äta på någon fin resturang och åka till någon känd strand, hur underbart skulle inte det vara?
Men det skulle ju annars ha varit om han kunde komma till mig här i sverige så jag först kunde vara med honom och göra något och sen ta med Justin och åka & göra något med The Fooo. 
 
Guuuud, det är bara att drömma vidare för mig här då! ♥
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback