Min idol när jag var liten

Hejsan! Kom på nu att min idol när jag var liten var Johan palm! Haha, gud, jag tyckte han var så söt och bra... Vet inte riktigt hur jag tänkte då, för han var ju inte alls så bra o söt tycker jag nu när jag kollade.. Detta var väll från 2008 när han var med i Idol, och vet inte hur länge jag gillade honom. Men läste lite om honom nu, och det stog att han är 21 år nu, så han var alltså runt 15 när han var med i idol? 
När jag sökte så så kom det upp "Johan Plam droger".. Så jag kollade på det och då stog det att han typ hade smugglat droger och sånt... Jag bara va? (och nej han är inte död som det typ står)
Men jag tror inte att han håller på med musik längre, sökte på youtube och den senaste videon med han var typ 2009
 
Haha, detta är en låt som han gjorde 2009, tror det var min favorit låt med honom om jag minns rätt ;)
 Ser inte riktigt det "snygga och söta" men ...


» Maja

Hehe alltid roligt och titta tillbaka hur man tänkte då!

2014-02-22 // 17:18:35

Åh jag minns när alla tjejer var som galna i honom. Tråkigt att han hamnade lite fel om det där med drogerna stämmer /:

2014-02-23 // 11:51:09

han är väl inte könd längre??

Svar: Nej! Det tror jag inte.
Cornelia steise

2014-03-01 // 23:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback