Måååndaag...!

Hejsan! 
Helgerna går så fort, eller ja inte bara helgerna, veckora går också sjukt fort! Jag menar snart är det ju fredag igen, o snart är det måndag, OOOCCCHHH DET ÄR JU SPORTLOV NÄSTA VECKA! YEEY!  
Sååå taggad, vet inte riktigt än vad jag ska göra på sportlovet, har några planer får väll se vilket det blir! 
Men idag så var det ju måndag (oh, vilken surprise) och ja, det var ju en helt vanlig måndag! Gick till skolan, hade bara några lektioner, och sen slutade vi 2. Hur skönt är det inte och sluta 2 på måndagar? 
Men sen när jag kom hem så tog jag bara något att äta och sen satte jag på musik på högsta volym, alltså det är det bäästa som finns, att vara hemma själv, hög musik & sjunga och dansa runt!
Men nu ska jag nog gå på en lång promenad med min hund, så byyyyyeeee! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback