Liana, Skolan, Grammis!

Kom nyss hem från bästa Liana som fyllde 13 år idag! Åt goood tacos och gaaaaalet god tårta, mm! 
Dagen började med att jag stack till Liana som vanligt, och så fick jag lite extra frukost där, mums! Och så var Liana lika seg som vanligt... så ja vi gick till skolan 3 minuter innan den började, haha! Börjar bli van med att vänta på henne ;) 
 
Och så började skoldagen med idrott, vilket är väldigt kul, sen håltimma och sen var det ju den där engelska redovisningen, åh är så galet skönt att den är gjord nu! 
 
Men sen efter skolan så åkte jag till stan och fixade linser och pressent till Liana. Och så stack jag sedan till henna och fixade hennes hår. Och det var en gaalet söt bebis hos Liana, asså gaash vad söt! Hans pappa är från Sverige och mamma från Kina så han är så söt! Han skrattar hela tiden, haha ♥
 
OOOOCH, det är ju fredag den 21 februari i morgon vilket betyder...... att Oscar enestad i The fooo fyller 17 år! Herregud! Och påtal om The fooo, såg ni på Grammis igår elle? Guud vad duktiga killarna (i The fooo) var! 
 
Men jag är väääldigt trött nu så ska faktiskt snart sova, redan..! Så Godnattis♥
 
Stolt över sin nya systemkamera? 
 Killarna på Grammy, haha diggar ni Oscar Enestads hår elle? ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback