Klädbrist?!

Just nu så är jag i en sånhär period där jag känner att jag inte har några snygga kläder! Inga vårkläder, eller något nytt! Hittar ju inget heller när jag går i affärer. Jag tycker faktiskt inte alls om vinter kläderna, tycker dom är så tråkiga, inte mycket färger och sånt. För jag tycker att sommaren och våren har mycket mer färger och snyggare & sötare kläder. Så jag har faktiskt sparat mina pressentkort sen i julas, så nu har jag massor av pengar på bikbok och gina tricot tills våren. Och jag tycker att Bikbok har galet fina vår/sommar kläder! 
Så nu väntar jag bara in på att våren ska komma in i affärerna, det har ju böjat lite, så det kommer väll sakta men säkert! 
Så nu så får jag hela tiden kolla bak i min gaderob, och då så finns det ju alltid något som går att ha! Så tänk på det, använd inte bara dom "nyaste" kläderna, för att sånt som du kanske köpte för ett år sedan kan ju också vara snyggt, och man kan ju alltid lägga till lite saker så att det blir snyggare som smycken, halsdukar/scarfar, smycken och massa sånt. 
 
 
 
Enkelt men snyggt!


Gud så många fina kollage :) love it!

2014-02-17 // 22:18:59
» Maja

Tycker också de har fått in mycket fina nyheter!

2014-02-18 // 16:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback