Kändiscrucher

Vi alla har väll kändiscrucher? Eller? Jag är i alla fall en sån tjej som blir heeelt kär i kändisar! Haha, men seriöst, det är så galet jobbigt att vara "kär" i en kändis.
Tex Justin Bieber, han är min absolut största kändiscruch och jag är heeelt galet kändis kär i honom! Och bara den känslan man har att man aldrig kommer att "vara" med honom, den är inte rolig.
Ni fattar inte hur många timmar jag har gråtit över honom, haha! Men det finns nog många som förstår mig, och ni som inte är kändis kära, bli inte det, jag varnar er det är inte roligt! 
Men jag tänkte slänga in mina kändiscrucher här:
 
Justin Bieber, hur amazing är inte han? Och hur snygg? Och godhjärtad! Ja, som alla vet så har han en väldigt jobbig period nu, men alla borde ju ändå förstå att växa upp med så många runt sig inte är lätt? 
♥♥♥♥♥
 
 The Fooo (Felix, Oscar, Ogge, Omar), mm, mina killar det! Så snygga, så söta, så duktiga! Och det bästa att dom bor i Sverige och att dom är i min ålder typ ;) (men nej Cornelia, ge upp..)
♥♥♥♥
 
 Och Saaamiiir Badran! Hur underbart snygg är inte han? Han har ett så galet stort hjärta och mm! Och som dom flesta redan vet så var han med i Paradise Hotel. 
♥♥♥
 
 Och sen så får jag inte glömma Chase från Gossip Girl! (Heter Nate i GG) Han är så söööt och m m mm, och han är verkligen min favorit i Gosip girl. 
♥♥
 
Så det var mina största Kändiscrucher, men självklart har jag mer ;) 





» Maja

Chase är ju galet snygg!

2014-02-15 // 10:35:15

chase är sjukt snygg!

2014-02-15 // 14:10:33

den ända jag tkr är snygg av dessa är Chase

2014-02-16 // 22:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback