Hur man överlever vintern

Hejsan! Är det bara jag som känner mig så deppig på vintern? Man går bara runt och längtar och längtar efter sommaren! Men här kommer lite tips på hur man han överleva dom mörka, blåsiga, och kalla vintrarna. 
 
1. Rör på dig! Ta på dig massor av kläder och gå ut på en promenad! Man mår så bra utav att gå ut helt själv och bara tänka.
 
2. Gör det du ska göra, det tar faktiskt mer energi att inte göra det du ska göra! För då tänker du hela tiden tex, åh jag måse verkligen göra läxan, eller jag måste verkligen städa. Och då tar det mer energi. 
 
3. Samla ihop massor av vänner och åk skidor, gå på bio, eller bara umgås! 
 
4. Dekorera ditt rum med massor av ljus och annat mysigt.
 
5. Baaaka med kompisar! 
 
6. Dunka musik på högsta volym och ställ dig framför spegeln och dansa!
 
7. Ha sleepovers med kompisar, och laga mat tillsammans och köp snaks och bara mys framför film och snacka. Och sen får man ju inte glömma att daaaansssaaaa!
 
8. Drick tee teee teeee! Mmm
 
9. Bygg en koja (haha) med filtar och sätt dig där och mys med datorn och en kopp te. 
 
10. Börja titta på någon serie på kvällarna.
 
11. Gå runt i myskläder och tofflor när du kommit hem.
 
12. Läs en bok!
 
13. Ta med massor av vänner till pulkabacken och åk tåg med pulkorna, eller så kan ni åka i sopsäckar. 
 
Såå, det var inte så bra tips, menmen. ♥

 
 
 
 


Åh vad bra tips :)

2014-02-12 // 21:54:33

Bra tips!

2014-02-14 // 11:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback