Hur gick det med mina nyårslöften?

Alla brukar väll ha nyårslöften? 
Men för mig så är det helt meningslöst! Jag bryter dom ju ändå direkt!
Jag hade några nyårsluften, och det gick ju inte så bra med alla! Men såhär gick det med dom.
 
Ha städat rum- Kan ju säga att det verkligen inte har gått bra med detta.. Herregud, ser ju ut som att man har sprungit ett maraton i mitt rum. Och om jag städar, så är det stökigt igen dagen efter.
Träna mer- Jo asså, nej. Nej, nej. Jag har inte direkt börjat träna mer. Jag tränar ju lite, men asså nej! Inte så mycket som jag hade tänkt... 
Bli snällare- Ha.ha. Vet inte, har inte direkt blivigt snällare. Men asså jag är ju inte en sån där som är jätte otrevlig och går runt och säger taskiga saker, nejnej. Asså jag vill bara bli snällare, liksom, snällare, det tror jag nog att alla vill bli! 
Våga säga ifrån, och liksom våga mer! Bjuda mer på sig själv liksom!- JA CORNELIA, äntligen en som du i alla fall har lyckats med! Man kan ju faktiskt säga att den senaste tiden så har jag "vågat" mycket mer! Förr så var jag mer en sån som inte sa så mycket på lektionerna, pratade inte så mycket med alla. Men asså nu, jag pratar mycket mer, med alla i klassen, och andra klasser och vågar bjuda mycket mer på mig själv.
Äta mindre godis- Yes, lyckats ganska bra med denna också! Faktiskt! Asså jag äter ju godis, men bara om jag kanske har en sleepover med någon. 
Läsa mer böcker- HA HA HA, LYCKAT CORNELIA, LYCKAT!
Inte slösa pengar på donken- Jo men den har gått ganska bra! Har ätit det en gång iår. 

Det var nog dom nyårslöftena som jag hade, tror jag! ♥
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback