Heeeey alla fiiinaa!

Har ni haft en bra helg? Det har i alla fall jag! Igår så drog jag in till stan och var med Liana, och sen följde hon med mig hem och sovde över! Man kan  ju säga att vi dansade ;) 
Men sen så somnade vi la runt 2, och så ringde klockan vid halv 10 eftersom att dansen har börjat nu igen så då vart det dans klockan 11 på morgonen...
Vi har fått en ny danslärare i min grupp i år, och ja han är inte alls bra på Svenska så han pratar Engelska med oss så det var ju lite spännande. 
Men efter dansen så stack jag ut och sprang 2 kilometer eller nått, så skönt!
Och sen lite senare så åkte jag på kalas hos min moster och världens sötaste Ellen var där! Det är min kusins barn och hon är 2 år. Så vi myste lite, och så fixade jag håret på henne. 
Men ni får ha det bra så hörs vi, kraam ♥♥
(sorry Liana, i hope you don`t kill me)
(Ursäkta..StökigtRum.se)
 (Dagens outfit, och änu mer StökigtRum.se)
Åh, hon har så fint hår..♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback