Godmorgon!

Goooodmooorgooon! Har ni sovit gott? Det har i alla fall jag! Åkte till pappa igår så ska vara här i två veckor nu (har skilda föräldrar), puuh, måste åka buss varje morgon, usch tycker inte alls om det. Är mycket bättre att vara hos mamma och slippa åka buss, menmen jag vill ju träffa pappa och syskonen här så det är väll bara att stå ut!
Men bussen går typ 5 över åtta så ska snart gå till bussen. Men idag så har vi idrott på morgonen, yeeees! Älskar idrott, så kul! 
Torsdagar är en chill dag i skolan kan man säga, har först idrott sen håltimma o någon lektion o sen håltimma igen osv! Men jag ska väll försöka att plugga lite efter skolan. Och juuusste, pappas bror från stockholm är här och träffar han väldigt sällan så det är lite kul, han är jätte schysst och cool, haha! 
Men ni får hare gött så ska jag dra till skolan, puuusss <3
 
 
Slängde in en bild på dagens outfit! Svart, svart! (Och nej, jag ska inte ha tofflorna) ;)  


Sv; Tro mig, franska är relativt kul men suuupersvårt. Tycker du ska ha kvar spanska om du valt det nu :)

2014-02-06 // 13:02:31

sv. åh tack:D

2014-02-06 // 16:34:18

Sv: Tusen tack :)

2014-02-06 // 21:41:17

Snyggt :)

Svar: Tack så mycket! ❤️
Cornelia steise

2014-02-06 // 23:28:54

Snyggt :)

2014-02-06 // 23:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback