Friluftsdag.

Åh, kom nyss hem från backen med skolan. Vill åka meeer, var så kul! Gick inte alls bra i början, men sen så vågade jag att köra på lite! Ramlade dock några gånger men... Haha, tycker så synd om dom som åker med mig eftersom att alla åker skidor och inte behöver hålla på att spänna fast foten hela tiden, (jag åker ju snowboard) så dom får ju vänta. 
Men idag när jag vaknade så var jag lika pigg som vanligt när någon kompis sover över, så ja, jag höll på att prata jätte mycket medans Liana nästan sov! Haha, men för att få henne till liv så satte vi på hög musik och hade lite party på morgonen! 
Här kommer det lite bilder, kraaamiiis! 
 
 
 


ja super fint :)

Svar: Tack! :)
Cornelia steise

2014-02-05 // 17:12:27

Hur mår du idag? :)

Svar: Jag mår bara bra :)
Cornelia steise

2014-02-05 // 17:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback