En snabbis

Halojj! Hur mår ni? Jag har inte hunnit att slänga in nått inlägg idag, så det blir bara ett snabbt för måste träääna på en redovisning som jag ska ha i Engelska i morgon...
Men idag så har det varit en helt vanlig Onsdag, veckans jobbigaste dag i skolan! Typ bara 5 min raster hela tiden och en matrast som är 45 min.. Aja, men i morgon så är det i alla fall Torsdag och då är det en lugnare dag i skolan! Och efter skolan idag så gick jag hem med sällskap av några tjejer och fick krama min lilla Liana sista gången innan hon är tonåring eftersom att hon blir en stooor tjej i morgon ;) ♥ Och sen drog jag in till stan med pappsi och hämtade en sak till mig på posten, iih är sååå glad! Och så köpte vi lite saker till den! ♥
 
Men ska försöka at hinna blogga lite mer imorgon ♥
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback