Bråttom på morgonen?

Huur ska man göra för att hinna till skolan i tid?
Om man har lite tid, eller tar lååång tid på sig att äta frukost, eller göra sig i ordning så kan man ju göra i orning allt inför morgonen.
 
♥Gör morgondagens outfit.
♥Packa skolväskan.
♥Fixa idrottskläderna.
♥Lägg upp alla smycken du ska ha.
♥Lägg upp sminket du ska använda.
♥Tänk ut morgondagens frisyr.
♥Och om man är riktigt seg så kan man ju göra i ordning en macka dagen innan eller köpa macka i fiket.
 
Om man gör allt detta dagen innan så kanske det går på en halv timme max, i stället för 1 timme.
 

 
 
 
 


» Liana

Naaw vad gulligt. TIll mig eller? ;) hjahahaahahahah

Svar: Jaaa, tänkte faktiskt det! ;)
Cornelia steise

2014-02-27 // 21:44:19

Mitt problem med detta är att jag oftast ändrar mig på morgonen, speciellt med kläder. Även om jag lagt fram något så när jag väl sätter på mig det så var det inte alls det jag kände för att ha på mig :)

Svar: Jo, det händer ju faktiskt för mig med!
Cornelia steise

2014-02-28 // 01:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback